Hoge Vijver 92, Krimpen aan den IJssel

• Zonder kinderen 31%
  • Met kinderen 36%

Omschrijving

Wat een prachtig appartement! Hier is het werkelijk binnen en buiten genieten. U krijgt de beschikking over een ruim, zonnig balkon met prachtig vrij panoramisch uitzicht over de polder. Door de moderne keuken, en nette badkamer kunt u zo verhuizen, u hoeft alleen nog uw spullen in te pakken! Daarnaast heeft u ook nog eens de luxe van een eigen parkeerplaats in de ondergelegen garage en een separate inpandige berging. Dit prachtige, ruime 4-kamer appartement is gelegen op de 13e verdieping van een modern appartementencomplex op korte afstand van winkels, openbaar vervoer en sportvoorzieningen. Laat u verrassen en kom kijken!

U KIEST VOOR DEZE WONING, OMDAT:
* U gelijkvloers wilt wonen in een modern appartementencomplex met lift!
* Het prachtig gelegen is met vrij uitzicht over het polderlandschap én de skyline van Rotterdam!
* U de luxe heeft van een eigen parkeerplaats in de garage onder het gebouw!
* Het volledig geïsoleerd en duurzaam is met energielabel A!

Begane grond:
* Riante, stijlvolle en afgesloten entree met bellentableau en videofooninstallatie, tevens toegang tot het trappenhuis, lift en de eigen inpandige berging.

13e Verdieping:
* Entree, hal voorzien van laminaat vloer, meterkast en zwevend toilet met fonteintje.
* Royale living ca. 30 m2 bestaand uit een woonkamer en open keuken. De woonkamer is voorzien van laminaat vloer en heeft een deur naar het zonnige balkon van ca. 10 m2 waar u prachtig vrij uitzicht heeft, hier is het heerlijk genieten!
* Open keuken voorzien van kookplaat, afzuigkap, combi-oven/magnetron, koel-/vriescombinatie en vaatwasser.
* Slaapkamer I van ca. 4.56 x 3.25 voorzien van laminaat vloer en deur naar het zonnige balkon.
* Slaapkamer II van ca. 3.68 x 2.80 voorzien van laminaat vloer.
* Geheel betegelde badkamer van ca. 2.81 x 2.03 voorzien van ligbad, douche, wastafel met meubel en design radiator.
* Slaapkamer III van ca. 3.42 x 1.95 voorzien van laminaat vloer.
* Praktische inpandige berging met opstelplaats van de CV-ketel en aansluiting wasmachine/droger.

Balkon:
* Zonnig balkon van ca. 10 m2 met prachtig panoramisch uitzicht!

Bijzonderheden:
* Volledig geïsoleerd en voorzien van dubbel glas.
* Voorzien van energielabel A.
* Actieve Vereniging van Eigenaren.
* Bijdrage Vereniging van Eigenaren € 230,- per maand.

Het woningaanbod

Rijsdijk 33A